Nakup teď, zaplať kdykoliv do 14 dnů. Navíc úplně jednoduše a bezplatně. To zní dobře, no ne? Přesto ti, kteří ještě odloženou platbu nevyzkoušeli, na tuto službu občas hledí s mírnou nedůvěrou. Mají k tomu důvod? My si myslíme, že ne. Pokud dodržíte jednoduchá pravidla, žádná záludnost na vás nečeká. O tom vás přesvědčí i odpovědi na dotazy, které nám lidé nejčastěji pokládají.

Je MALL Pay půjčka?

Ne, MALL Pay není půjčka ani jiná forma spotřebitelského úvěru. Jde o moderní finanční službu, která vám umožní si bezplatně posunout datum úhrady zboží o 14 dnů, případně o 30 dnů pro členy věrnostního MALL klubu Pro děti. Ať už kvůli tomu, že si chcete zboží před zaplacením vyzkoušet, nechcete utrácet před výplatou nebo vás v daném období překvapily jiné výdaje. Za MALL Pay se neukrývají žádné (ani skryté) poplatky, s našimi klienty jednáme vždy na rovinu – jednak z toho důvodu, že jim zkrátka chceme zpříjemnit nakupování, ale samozřejmě i proto, aby se k nám vraceli.

Jaký je finanční limit pro nákup s MALL Pay?

Limity pro nákup s odloženou platbou stanovujeme individuálně na základě informací, které nám o sobě naši zákazníci prozradí. Při prvním nákupu je částka zpravidla nižší, obvykle se jedná o 2 000 Kč. Důvod je jednoduchý – chceme si ověřit, jestli klient takovou sumu bez potíží a včas zaplatí. Tak chráníme nejen sebe, ale i jeho. Pokud vše proběhne v pořádku, limit pro další nákupy postupně navyšujeme. Maximální částka, za kterou mohou naši věrní klienti celkově nakoupit, pak činí 15 000 Kč. Výši svého aktuálního finančního limitu najdete v MALL Pay zóně – uvidíte ho hned na úvodní stránce po přihlášení.

MALL Pay není půjčka
MALL Pay není půjčka, ale služba, která vám usnadní nakupování na internetu.

Využití MALL Pay mi nebylo umožněno. Proč?

Jak jsme už zmiňovali, každou transakci posuzujeme jednotlivě. Důvody, proč vše neproběhlo hladce, mohou být různé. Při prvním nákupu zákazníkům doporučujeme, aby se pokusili vejít do částky 2 000 Kč, která standardně bývá startovním limitem pro využití služby. Důležité také je, aby údaje, které s námi sdílíte, byly pravdivé. Sami nabízíme férové jednání, a tak ho očekáváme i od druhé strany. Takže pokud objevíme nějakou nesrovnalost, sníží to vaše šance na využití MALL Pay. Aby nevznikaly zbytečné zmatky, je třeba, aby nás klienti o změně údajů, jako je třeba nové příjmení po svatbě, informovali – stačí poslat e-mail na info@mallpay.cz. Ale to, že vám to jednou nevyšlo, neznamená, že je pro vás služba zapovězena navždy. Pokud budete s časovým odstupem chtít MALL Pay opět využít, může se stát, že vše proběhne v pořádku. Službu totiž neustále vylepšujeme a přidáváme další skupiny zákazníků, které mohou MALL Pay využít.

TIP!
Rozhodli jste se dát odložené platbě zelenou? Podívejte se ve kterých obchodech ji můžete využít.

K čemu je dobré využívat MALL Pay zónu?

MALL Pay zóna je zabezpečená internetová stránka, kde najdete vše o vašich nákupech s odloženou platbou, a to například kompletní přehled vašich MALL Pay plateb, aktuální výši nákupního limitu nebo instrukce k neuhrazeným platbám. Kromě toho si zde můžete změnit nebo upravit své přístupové nebo kontaktní údaje a prodloužit záruku nakoupeného zboží. A v záložce „Vaše odměny“ můžete sledovat, jaký je stav vašich bonusových bodů, které můžete vyměnit za zajímavé slevy a výhody. MALL Pay zónu jsme vytvořili tak, aby se v ní každý pohodlně orientoval a našel veškeré informace o svém účtu na jednom místě – a to jak na počítači, tak i v chytrém telefonu.

Nákupy s MALL Pay
Do MALL Pay zóny můžete pohodlně vstupovat i z chytrého telefonu.

Co když budu chtít zboží vrátit?

Pokud se stane, že zboží není podle vašich představ,  můžete ho do 14 dní od doručení vrátit. Stačí ho poslat v původním obalu s krátkým vyrozuměním zpět do e-shopu. Jakmile nám obchod vrácení zboží potvrdí, objednávku je zrušíme a vy nic neplatíte. V případě, že vracíte jen část objednávky, ponížíme celkovou částku k zaplacení o hodnotu vrácené položky. Pokud jste si nákup vyzvedli na některém z vybraných výdejních míst, můžete ho tam také osobně vrátit. Pro jistotu nás o vrácení zboží informujte společně se zasláním potvrzení – třeba podacího lístku – na e-mail info@mallpay.cz.

Jakým způsobem můžu za nákup zaplatit?

Při platbě se snažíme vyjít vstříc jak „klasikům“, tak i fanouškům modernějších platebních metod. Pokud patříte do první skupiny, můžete zaplatit bankovním převodem nebo peníze vložit v bance na náš účet. Pokud preferujete co nejrychlejší převod peněz, můžete platit také pomocí QR kódu nebo online kartou přímo v MALL Pay zóně. Ta je zabezpečena tak, abyste se o své platební údaje nemuseli bát.

TIP!
Způsobů, jak platit při nákupech na internetu, je spousta. Mrkněte na přehled oblíbených platebních metod.

Co když nákup včas nezaplatím?

Naším cílem je, aby taková situace nenastala, a proto vás na blížící se termín platby upozorníme. Pokud nákup přesto neuhradíte, budeme vás telefonicky kontaktovat, abychom zjistili, co se děje, a ještě jednou se připomněli. Víme totiž, že stát se může leccos, a proto oceníme, když s námi budete komunikovat. 5. den po neuhrazení nákupu budeme nuceni vám naúčtovat upomínku ve výši 100 Kč. Ty pak následují i 10. a 15. den zpoždění. Případné delší prodlení pak řešíme individuálně – ne způsobem, který by vás zruinoval, ale tak, abyste si uvědomili, že závazky se zkrátka mají vyrovnávat.

Hodnocení článku:

(4 hlasů, průměrné hodnocení: 5.00 z 5 )
Loading...

Témata:

Komentáře:

Leave a Reply

avatar
  Sledovat  
Chci být informován o:
Bitnami