Pojištění proti krádeži a rozbití

Pojištění proti krádeži a rozbití poskytuje krytí při znehodnocení zakoupeného produktu. Využít jej může zákazník přímo při nákupu v konkrétním obchodě nebo jako nezávislý produkt. Za pravidelný poplatek pak pojištění kryje škody, které způsobí například pád telefonu na zem nebo odcizení elektronického vybavení.

Co by mělo pojištění proti krádeži a rozbití zahrnovat?

  • Širokou škálu pojistných situací
  • Nízkou spoluúčast
  • Platnost i mimo ČR
  • Jednoduché sjednání (nejlépe rovnou při koupi produktu)
  • Rychlé vyřízení

Jak probíhá uplatnění pojištění?

  1. Nahlásíte škodu u poskytovatele pojištění
  2. Ten předá zařízení servisu, který zhodnotí poškození a najde adekvátní řešení
  3. Produkt vám buď opraví, vymění nebo vám poskytovatel vrátí peníze
  4. V případě opravy vás obchodník informuje, jakmile je zboží opravené a vy si jej můžete vyzvednout

Pojištění proti krádeži a rozbití nabízí například Skip Pay při objednávce v internetové nákupní galerii Mall a dalších partnerských e-shopech.