E-shopy

7 varovných signálů, díky kterým odhalíte pochybný e-shop

Ne každý obchodník na internetu má se svými zákazníky čisté úmysly. Proto můžete (nejen) na českém internetu narazit na podvodné e-shopy, jejichž cíl je jediný –⁠ vylákat z důvěřivých lidí peníze nebo osobní údaje a pak nasadit taktiku mrtvého brouka. Pokud se nechcete přidat k napáleným spotřebitelům, řiďte se našimi tipy, které vám pomohou pochybný internetový obchod včas odhalit.

Máme 100 e-shopů! A nechybí mezi nimi ani velcí hráči

Nedávno jsme vás informovali, že počet e-shopů, které s námi spolupracují, překročil padesátku. Proto máme velkou radost, že se s vámi můžeme podělit o další úspěch – číslo se nám rychle podařilo zdvojnásobit, a tak odloženou platbu MALL Pay nabízí už 100 internetových obchodů. Pojďte se s námi podívat, které z nich to jsou, a zjistit, jak se zapojit do soutěže o 5 000 Kč.

Vracení zboží v českých e-shopech. Jaká jsou pravidla?

Díky internetovým nákupům můžete vybírat z tisíců položek a ušetřit spoustu času i peněz, aniž byste vstali z gauče. Problém ale je, že si produkty nemůžete fyzicky prohlédnout, osahat a nebo vyzkoušet. A tak se občas stane, že v krabici s nákupem najdete kousky, které z různých důvodů nesplní vaše očekávání. Většinu z nich naštěstí můžete vrátit. Jaké máte jako nakupující práva a povinnosti?

Slavíme 50 e-shopů. A rosteme dál!

S příchodem června jsme překonali velký milník –⁠ s odloženou platbou MALL Pay nyní nakoupíte na více než 50 e-shopech. To ale určitě neznamená, že bychom se chystali usnout na vavřínech, naopak. I nadále se budeme snažit, aby počet obchodníků, se kterými spolupracujeme, rostl. A stejně tak připravujeme další velké novinky, které zpříjemní vaše nakupování.

Opouštění košíku stojí české e-shopy miliardy ročně – část 1/2

Daří se vám potenciální zákazníky dostat na svůj web, nalákat je na konkrétní zboží, ale k nákupu nakonec stejně nedojde? Nejste v tom sami. Opuštěním košíku končí zhruba 60–70 % všech objednávek v českých e-shopech. V roce 2019 jejich obrat dosáhl 161 miliard korun, tedy jen za loňský rok takto „přišly“ minimálně o 240 miliard korun.

Noví zákazníci a minimální riziko. Proč by váš e-shop měl nabízet odloženou platbu?

Když pro vás píšeme o odložené platbě, obvykle předpokládáme, že ji budete využívat z pozice nakupujícího. Ale co když stojíte na druhé straně pomyslné barikády – provozujete e-shop a uvažujete o tom, že by vaši zákazníci tuto službu ocenili? Proto se dnes zaměříme na to, co vám odložená platba může přinést a jak (ne)komplikovaná je její implementace.

Bitnami