O nás

Odložená platba pomáhá minimalizovat kontakt během mimořádné situace

Zatímco velká část kamenných obchodů byla kvůli bezpečnostním nařízením v Česku nucena dočasně zavřít, e-shopy nebo služby, které se specializují na rozvoz potravin, i nadále fungují. Provozovatelé ale často museli přistoupit k opatřením, jejichž cílem je eliminovat mezilidský kontakt. Krizová pravidla se dotkla i způsobů platby nebo doručení. Většina internetových obchodů nyní akceptuje pouze platbu předem a nezasílá zboží na dobírku. V této situaci může obchodníkům pomoci i odložená platba.

Odložená platba je bezpečná. Mrkněte, jak chráníme vaše data

Uvažujete o tom, že byste využili odloženou platbu, ale býváte opatrní, s kým na internetu sdílíte své údaje? To chápeme. A proto s vašimi osobními údaji a informacemi o nákupech jednáme tak, jako by byly naše vlastní. Pečlivě je chráníme, aby se k nim nedostal nikdo nepovolaný. Přečtěte si, jak zajišťujeme, aby naše služba byla co nejbezpečnější.

Noví zákazníci a minimální riziko. Proč by váš e-shop měl nabízet odloženou platbu?

Když pro vás píšeme o odložené platbě, obvykle předpokládáme, že ji budete využívat z pozice nakupujícího. Ale co když stojíte na druhé straně pomyslné barikády – provozujete e-shop a uvažujete o tom, že by vaši zákazníci tuto službu ocenili? Proto se dnes zaměříme na to, co vám odložená platba může přinést a jak (ne)komplikovaná je její implementace.

Otazníky kolem odložené platby. Na co se nás nejčastěji ptáte?

Nakup teď, zaplať kdykoliv do 14 dnů. Navíc úplně jednoduše a bezplatně. To zní dobře, no ne? Přesto ti, kteří ještě odloženou platbu nevyzkoušeli, na tuto službu občas hledí s mírnou nedůvěrou. Mají k tomu důvod? My si myslíme, že ne. Pokud dodržíte jednoduchá pravidla, žádná záludnost na vás nečeká. O tom vás přesvědčí i odpovědi na dotazy, které nám lidé nejčastěji pokládají.

Bitnami