Časté otázky našich zákazníků

Kde zjistím, kdy mám svůj nákup zaplatit?

Datum splatnosti nákupu najdete ve své MALL Pay zóně v přehledu vašich nákupů nebo v mobilní aplikaci, kterou můžete stáhnout v App Store a Google Play. Platební informace posíláme i na e-mailovou adresu. Platební informace posíláme poprvé v e-mailu informujícím o odeslání zboží z e-shopu.

Jak zaplatím svou objednávku?

Objednávku s platbou MALL Pay zaplaťte online kartou přímo ve své MALL Pay zóně nebo mobilní aplikaci, bankovním převodem na účet číslo 117962473/0300 nebo pomocí QR kódu.

Kolikrát mohu Platbu MALL Pay využít a s jakou splatností?

Pokud nakupujete s Platbou MALL Pay poprvé, je potřeba objednávku nejprve zaplatit do 14 dní od doručení zboží. Členové klubu Pro děti mají na Mall.cz 30 dní na zaplacení. Teprve poté můžete mít s MALL Pay více nákupů najednou, a to až do výše vašeho limitu, většinou se splatností do 14 dní. Svůj aktuální limit na nákupy zjistíte kdykoli online po přihlášení do své MALL Pay zóny nebo v mobilní aplikaci.

Co když budu chtít zboží vrátit?

Pokud vám zboží nebude vyhovovat, můžete ho vrátit dle podmínek obchodu, kde jste zboží koupili. Většinou stačí zboží poslat v původním obalu s krátkým vyrozuměním zpět do e-shopu. Jakmile nám e-shop potvrdí vrácení zboží, objednávka je zrušena a vy nic neplatíte. Pokud jste si nákup vyzvedli na některém z vybraných výdejních míst, např. MALL Shop (platí pro objednávky z Mall.cz), můžete ho tam také osobně vrátit. Při vrácení zboží nás informujte společně se zasláním potvrzení (např. podací lístek) na info@mallpay.cz.

Jak mohu zvýšit šanci na získání Platby MALL Pay?

Snažíme se vyhovět co nejvíce zákazníkům, avšak občas všechny uspokojit nemůžeme. Máme pro vás několik tipů, jak získání Platby MALL Pay pomoci. Vyplňte při objednávce na e-shopu stejné údaje jako máte v MALL Pay zóně a držte se svého aktuálního finančního limitu. Během ověřování platby od vás budeme potřebovat pár souhlasů. Poté správně opište kód z SMS zprávy a je hotovo. Můžeme se doptat i na rodné číslo nebo číslo občanského průkazu.

Zrušil jsem objednávku na e-shopu, co mám dělat nyní?

Pokud vám e-shop stornuje objednávku, ať už z důvodu vaší žádosti nebo proto, že třeba zboží není skladem, stornuje se tím platba automaticky i u nás. Tuto informaci vám i e-mailově potvrdíme. Nemusíte mít obavy.

Co všechno najdu v MALL Pay zóně?

MALL Pay zóna je zabezpečené internetové prostředí, ve kterém najdete:

  • kompletní přehled svých MALL Pay plateb
  • výši svého limitu, do kterého můžete nakupovat
  • instrukce k platbám, které vás ještě čekají
  • můžete si zde měnit přístupové a kontaktní údaje
  • prodloužit záruku zakoupeného zboží
  • dokoupit ochranu již zakoupeného zboží
  • využití akčních nabídek a slev jenom pro vás.
Jak a kde si můžu změnit heslo do MALL Pay zóny?

V případě zapomenutého hesla stačí na přihlašovací stránce do MALL Pay zóny kliknout na tlačítko "Zapomenuté heslo". Na e-mail vám ihned pošleme odkaz pro obnovu hesla. Heslo si také můžete změnit ve svém profilu v MALL Pay zóně.

Existuje finanční limit na mou první objednávku?

Ano, limit je stanovený individuálně. Při nákupu s námi vás v průběhu platby požádáme o ověření SMS zprávou a dodatečný souhlas se zpracováním vašich údajů. To nám pomůže ujistit se, že si můžeme důvěřovat a Platbu MALL Pay vám poskytnout.

Jaký je můj finanční limit na další objednávky?

Na začátek vám většinou dáme 2000 Kč a postupně částku zvyšujeme, pokud platíte objednávky včas a v pořádku. Zároveň se vás u dražších nákupů doptáme např. na rodné číslo nebo číslo občanského průkazu. Jaký je můj finanční limit na další objednávky? Aktuální výši vašeho limitu zjistíte kdykoli po přihlášení do své zákaznické MALL Pay zóny nebo v mobilní aplikaci.

Budete mě informovat, kdy mám zaplatit objednávku?

Ano, až se vám bude blížit termín platby objednávky, budeme vás informovat e-mailem. Ozveme se také SMS zprávou 1 den před splatností vaší objednávky. Naší snahou je, abyste byli o všem včas informováni a zároveň na nás nemuseli myslet.

Co se stane, když na platbu zapomenu a nezaplatím včas?

Naším cílem je, abyste na platbu zboží nezapomněli. Proto vás hned první den po splatnosti kontaktujeme telefonicky a ověříme si, zdali jste na platbu nezapomněli. Pokud byste nezaplatili ani 5. den po splatnosti, budeme vám muset naúčtovat upomínku ve výši 100 Kč.

Kolik mě bude Platba MALL Pay stát?

Využití platby MALL Pay je zcela zdarma.

S kým mám řešit problémy s doručením?

Pokud máte problém s doručením, obraťte se prosím na e-shop, kde jste zboží koupili. Pokud byste nemohli najít kontaktní údaje, obraťte se na nás a rádi vás s e-shopem spojíme.

Mohu zaplatit s MALL Pay, i když jsem platbu v minulosti nemohl využít?

Každou platbu posuzujeme jednotlivě a může se tak stát, že vám tentokrát Platbu MALL Pay schválíme. Doporučujeme vám držet se u první objednávky maximální hodnoty 2000 Kč. Zároveň vždy zadávejte pravdivé údaje a správné telefonní číslo, jinak vám Platbu s MALL Pay neumožníme.

Nemohu se přihlásit do své MALL Pay zóny, co mám dělat?

Pokud se vám nedaří přihlásit se, zkontrolujte přihlašovací údaje nebo si vytvořte nové heslo přes odkaz Zapomenuté heslo. Pokud potíže s přihlášením přetrvávají, neváhejte nás kontaktovat. Na naší zákaznické lince +420 234 703 291 i na chatu jsme vám k dispozici každý všední den od 8 do 18 hodin. Chat najdete zde na stránkách vpravo dole.

Jedná se o půjčku nebo kreditní kartu?

Nejedná. MALL Pay není žádná forma spotřebitelského úvěru. Nejsme ani půjčka, ani kreditní karta. Jsme platební možnost, která vám ve spolupráci s e-shopem bezplatně posune datum platby nákupu a zaplatíte tak až po vyzkoušení či rozbalení zboží do 14 dní.

Nákup mi přišel později, než měl. Kolik mám času na zaplacení?

Platí datum, které vám napíšeme v e-mailu a zároveň ho najdete ve své zákaznické MALL Pay zóně a v mobilní aplikaci. Pokud se doručení balíku po cestě výrazně zpozdilo, ozvěte se nám a nejpozdější datum platby nákupu vám případně upravíme.

Dnes nebo včera jsem platil bankovním převodem, ale stále mi nepřišlo potvrzení o zaplacení, proč?

V současnosti ještě některé banky neumí okamžité platby, a tak peníze k nám putují až dva pracovní dny. Pokud tedy například zadáte ve své bance platební příkaz ve čtvrtek, platba se u nás spáruje v pondělí. Pokud jste 3 dny před splatností, doporučujeme proto zvolit platbu kartou online.

Zaplatil jsem po termínu k platbě a snížil se mi limit na 500 Kč, proč?

Pokud nákup zaplatíte několik dní po termínu, snížíme vám limit na 500 Kč. Je to z bezpečnostních důvodů, jelikož je MALL Pay založen především na důvěře a váš finanční limit zvyšujeme na základě dobré platební morálky. Dalšími včas zaplacenými nákupy vám jej tedy opět navýšíme. Pokud svůj současný limit nechcete snížit na 500 Kč, plaťte prosím včas.

Dostal jsem slevový kód, resp. dárkový poukaz, jak ho mám použít?

Po nákupu na e-shopu se přihlaste do své MALL Pay zóny a u vaší objednávky po kliknutí na „Zaplatit“ najdete odkaz „Máte dárkový poukaz?“. Na něj kliknete a zadáte kód přesně v takovém znění, v jakém jste jej dostali, např. dodržet velká písmena. Ke každé objednávce jde uplatnit maximálně jeden dárkový poukaz a po zadání do objednávky jej nelze odstranit.

Nenašli jste odpověď na svou otázku? Jsme tu pro vás!

Telefon
Zavolejte nám
Ve všední dny od 8 do 18 hodin
Email
Napište nám e-mail