Nejčastější dotazy

Jak vám dnes můžeme pomoci?

Sdělíte mi, proč nyní nemohu MALL Pay využít?

Bohužel důvod zamítnutí nesdělujeme. Snažíme se vůči zákazníkům být maximálně otevření, ale představte si, že lidem prozradíme, na základě přesně jakých informací jim platbu nemůžeme poskytnout. Člověk s nekalým záměrem (což samozřejmě není každý) se na to zaměří, obejde to, nakoupí. V tu chvíli by celý systém nastavení služby přestal dávat smysl a mohli bychom to zavřít. Naše platba v rámci účtu Na zkoušku nemá žádné úroky a poplatky, tak opravdu potřebujeme mít jistotu, že vás dobře známe. Pokud jsme vám nedovolili platbu na e-shopu, zkuste dokončit ověření získáním účtu Start, tedy spotřebitelského úvěru.
Zpět na Potřebujete pomoc?

Další otázky

Nenašli jste odpověď na svou otázku? Jsme tu pro vás!

Zavolejte nám

Ve všední dny od 8 do 18 hodin


Napište nám e-mail

Odpovíme vám s láskou co nejrychleji a přitom pečlivě.