• Účty
  • Kde nakupovat
  • Pro e-shopy
  • Kontakty

Nejčastější dotazy

Jak vám dnes můžeme pomoci?

Sem napište, co zrovna hledáte

Jak postupovat v případě ztráty mobilu, ve kterém mám kartu v Google Pay?

V případě, že dojde ke ztrátě mobilního zařízení s Google Pay, doporučujeme ihned kontaktovat zákaznickou linku Skip Pay na čísle +420 226 288 700 . Pokud došlo ke ztrátě pouze mobilního zařízení a nikoli plastové karty, provedeme zrušení digitální karty v Google Pay, abyste mohli nadále využívat plastovou Skip kartu. Následně si vytvoříte novou digitální kartu do vašeho nového mobilního zařízení.

Zpět na Často kladené otázky

Další otázky

Nenašli jste odpověď na svou otázku? Jsme tu pro vás!

Zavolejte nám

Ve všední dny od 8 do 18 hodin


Napište nám e-mail

Odpovíme vám s láskou co nejrychleji a přitom pečlivě.