• Účty
  • Kde nakupovat
  • Pro e-shopy
  • Kontakty

Nejčastější dotazy

Jak vám dnes můžeme pomoci?

Sem napište, co zrovna hledáte

Částku mi obchod naúčtoval dvakrát, kdy mám podat reklamaci?

To je nemilé, ale vyčkejte prosím pár dnů. Platby jsou na účtu nejprve pouze blokovány. Reklamaci podávejte až v případě, že je částka skutečně zaúčtována a odečtena z vašeho limitu. Do údajů o reklamované transakci vždy uvádějte datum provedení platby, nikoliv datum jejího zúčtování.

Chci podat karetní reklamaci.

Zpět na Často kladené otázky

Další otázky

Nenašli jste odpověď na svou otázku? Jsme tu pro vás!

Zavolejte nám

Ve všední dny od 8 do 18 hodin


Napište nám e-mail

Odpovíme vám s láskou co nejrychleji a přitom pečlivě.