Nejčastější dotazy

Jak vám dnes můžeme pomoci?

Sem napište, co zrovna hledáte

Kdy a kde zjistím datum k platbě objednávek nebo vyúčtování?

Datum k platbě objednávek najdete ve své Zákaznické zóně v přehledu nákupů nebo v mobilní aplikaci, kterou si zdarma stáhnete pro Android i iPhone. Platební informace posíláme také v e-mailu informujícím o odeslání zboží z e-shopu. Termín k platbě vyúčtování za uplynulý měsíc je vždy do 20. dne v následujícím měsíci. Pokud nechcete platit celou částku, můžete si část odložit a zaplatit zbytek později.

Zpět na Potřebujete pomoc?

Další otázky

Nenašli jste odpověď na svou otázku? Jsme tu pro vás!

Zavolejte nám

Ve všední dny od 8 do 20 hodin


Napište nám e-mail

Odpovíme vám s láskou co nejrychleji a přitom pečlivě.