• Účty
  • Kde nakupovat
  • Pro e-shopy
  • Kontakty

Nejčastější dotazy

Jak vám dnes můžeme pomoci?

Sem napište, co zrovna hledáte

Co když budu chtít zboží vrátit?

Pro vrácení postupujte dle podmínek obchodu. Obvykle je zboží potřeba zaslat na konkrétní adresu nebo zanést na pobočku v rámci zákonné 14denní lhůty.

Máte účet Na zkoušku:

Jakmile zboží vrátíte, zašlete nám doklad o vrácení (např. přeposlaný e-mail od e-shopu potvrzující vrácení zboží). Pokud nebudete mít doklad přímo od e-shopu, úplně postačí například ofocený podací lístek. Objednávku u nás poté zdarma zrušíme. Pokud vrátíte jen něco z objednávky, snížíme vám celkovou částku k platbě.

Máte účet Plus:

Po vrácení zboží nám neposílejte žádný doklad o vrácení ani podací lístek. E-shop nás o vrácení informuje sám. Vždy pak záleží na rychlosti daného e-shopu - pokud nás o vratce stihne informovat před uzavřením vašeho vyúčtování (tzn. do posledního dne v daném měsíci), bude vaše vyúčtování ponížené o cenu vráceného zboží. Pokud to e-shop nestihne, je potřeba zaplatit vyúčtování včetně vráceného zboží a my vám následně tento přeplatek vrátíme nebo jej převedeme do dalšího měsíce.

Zpět na Často kladené otázky

Další otázky

Nenašli jste odpověď na svou otázku? Jsme tu pro vás!

Zavolejte nám

Ve všední dny od 8 do 18 hodin


Napište nám e-mail

Odpovíme vám s láskou co nejrychleji a přitom pečlivě.