• Účty
  • Kde nakupovat
  • Pro e-shopy
  • Kontakty

Nejčastější dotazy

Jak vám dnes můžeme pomoci?

Sem napište, co zrovna hledáte

Vrátil/a jsem zboží, ale stále ho po mně chcete uhradit.

V tomto případě od vás budeme potřebovat potvrzení o vrácení, které obdržíte při vrácení zboží. Pokud zboží vracíte osobně, dostanete protokol do ruky nebo e-mailu. Pokud zboží budete zasílat, tak nám postačí podací lístek. Následně prosíme o zaslání jeho kopie na náš e-mail. Jen prosím mějte na paměti, že potvrzení potřebujeme od vás dostat nejpozději do data splatnosti vaší objednávky. Měl by vám od nás také dorazit e-mail, ve kterém vás budeme o celém procesu podrobně informovat.

Zpět na Často kladené otázky

Další otázky

Nenašli jste odpověď na svou otázku? Jsme tu pro vás!

Zavolejte nám

Ve všední dny od 8 do 18 hodin


Napište nám e-mail

Odpovíme vám s láskou co nejrychleji a přitom pečlivě.