• Účty
  • Kde nakupovat
  • Pro e-shopy
  • Kontakty

Nejčastější dotazy

Jak vám dnes můžeme pomoci?

Sem napište, co zrovna hledáte

Vrátil/a jsem zboží, které jsem již zaplatila. Co bude následovat?

Máte účet Na zkoušku:

Následovat bude e-mail, který vám od nás přistane v e-mailové schránce. Bude v něm vysvětlený celý postup. V mailu vás prosíme o zaslání čísla účtu, na které následně budeme moci přeplatek vrátit. Pokud by vám tento e-mail nepřišel, kontaktujte nás a společnými silami to vyřešíme.

Máte účet Plus:

E-shop nás bude o vrácení informovat a my vám následně snížíme vyúčtování o cenu vráceného zboží. Pokud by nás e-shop nestihl informovat včas před uzavřením měsíčního vyúčtování, přeplatek vám vrátíme nebo jej převedeme do dalšího měsíce.

Zpět na Často kladené otázky

Další otázky

Nenašli jste odpověď na svou otázku? Jsme tu pro vás!

Zavolejte nám

Ve všední dny od 8 do 18 hodin


Napište nám e-mail

Odpovíme vám s láskou co nejrychleji a přitom pečlivě.