• Účty
  • Kde nakupovat
  • Pro e-shopy
  • Kontakty

TeamLeader Back Office

U Garáží 1611/1, 170 00 Praha - Holešovice
Care & Collections

Hledáme TeamLeadera Back Office


mallpay je více než jen místo, kam se chodí do práce. Děláme revoluci v nakupování, placení a bankovnictví. Pohání nás nápady, ne byrokracie. Od roku 2018 se nám toho podařilo změnit už hodně. Dvě věci ale zůstaly stejné. Všechno je možné jen díky tomu, že jsme odvážní riskovat. Nebojíme se selhání. Jdeme za tím nejlepším. A na prvním místě je pro nás vždy a stále spokojený zákazník. Jsme na stejné vlně? Pokud ano, tak se s námi pojďte podílet na tvorbě unikátního projektu, který má za cíl vytvořit rychlé a jednoduché platby v e-commerce.

Chceš mít možnost samostatného rozhodování a uplatnění vlastních nápadů? Chceš být skvělým leadrem, který jde ve všem příkladem svému týmu v každodenní komunikaci s našimi klienty a zároveň pomáhá ostatním růst? Tak neváhej a přidej se k nám!


Kdo jsme a jak to u nás funguje?


Jsme menší kontaktní klientské centrum a zajišťujeme všechny služby vůči našim zákazníkům, potkávat se tak budeš nejenom se svými svěřenci z týmu schvalování, ale i s kolegy ze zákaznické péče a s kolegy, kteří se věnují klientům po splatnosti.


Čemu se u nás budeš věnovat?

  • vést tým specialistů schvalování, kteří mají ve správě tyto agendy: schvalování žádosti o mallpay kartu, vyhodnocení bonity zákazníka, správa karetních operací, AML investigace a aktivní navolávání klientů

  • koordinovat, rozdělovat úkoly a následně kontrolovat jejich výsledky a provedení

  • poskytovat konzultace specialistům

  • vytvářet a spravovat docházku specialistů za účelem pokrytí provozu a směn

  • proaktivně navrhovat změny ohledně metodických postupů a hledat cesty vedoucí ke zlepšování kvality komunikace s klientem (náslechy, textové úpravy v zákaznické komunikaci)

  • zpracovávat pravidelné statistiky a vyhodnocení

  • přípravě a exekuci AML a compliance komunikace vůči našim klientům

  • vedení náborových kapacit v případě hiringu kolegů na schvalování

  • zajišťovat funkčnost a výsledky týmu v koordinaci s TeamLeaderem zákaznické péče a vymáhání


Co za zkušenosti/dovednosti se ti budou hodit?

  • praktické zkušenosti s vedením týmů, včetně koučování a motivace

  • silné komunikační schopnosti - vyjednávání a řešení konfliktů, argumentace, asertivita, ale zároveň i profesionální jednání, kultivovaný projev s empatii v komunikaci se zákazníkem, která bude také součástí tvé operativy

  • minimálně středoškolské vzdělání

  • alespoň 2 - 3 roky zkušenosti z pozice TL zákaznického servisu nebo schvalování ve finančním sektoru

  • zkušenosti s obsluhou CRM systémů pro zákaznická centra

  • uživatelská znalost Microsoft Excel

  • pečlivost, iniciativa, zodpovědnost a samostatnost


Co u tebe taky oceníme?

  • znalost a výbornou orientaci v e-commerce, bankovních zvyklostí a spotřebitelském úvěrování

  • právní aspekty, regulatoriku, pravidla a mechanismy pro platební karty a platební styk (zákon č. 370/2017 Sb.)

  • zkušenosti s AML regulací ve smyslu compliance kontrol, příprava a exekuce compliance komunikace vůči našim klientům

  • podmínkou také bude úspěšné složení certifikace dle Zákona č. 257/2016 Sb. o spotřebitelském úvěru do konce zkušební lhůty, pokud už zkoušku máš, bude to pro tebe velká výhoda

  • tah na branku a schopnost vytvářet zdravý tlak na tým


Zníme ti sympaticky? Tak neváhej a dej nám o sobě vědět!




Sdílej tuhle pozici

Informace o pozici

Adresa pracoviště
U Garáží 1611/1, 170 00 Praha - Holešovice
Oddělení
Care & Collections
Typ úvazku
Práce na plný úvazek
Smluvní vztah
Pracovní smlouva
Délka trvání
Na dobu určitou
Požadované vzdělání
Středoškolské nebo odborné
Jazykové znalosti
Čeština (výborná) a Angličtina (mírně pokročilá)