TeamLeader zákaznické péče

U Garáží 1611/1, 170 00 Praha-Holešovice, Česká republika
Care & Collections

Dnešní řečí bychom se mohli nazvat jako fintech start-up. Nejvíc nás však vystihuje rozhodnutí zpříjemnit vaše placení. S námi skipnete všechny překážky a komplikace ze světa nakupování a finančních služeb. Proto jsme nejprve přišli s odloženou platbou pro online nákupy. Platíte tak jen za to, co si nejdříve v klidu vyzkoušíte. Nově pokračujeme s platební kartou na principu kreditky. Tu jsme ale připravili tak, aby byla konečně srozumitelná a výhodná pro běžného člověka. Chceš se s námi podílet na tvorbě unikátního projektu, který má za cíl vytvořit rychlé a jednoduché platby v e-commerce?

Je zákaznická péče to, co Ti dává smysl? Máš zkušenosti s vedením týmu a těší Tě lidi vést a motivovat? Baví Tě online, e-commerce, ale i bankovní svět a jeho zvyklosti Ti nejsou cizí? Pokud se s námi chceš podílet na tvorbě unikátního projektu, který má za cíl vytvořit rychlé a jednoduché platby v e-commerce, pošli nám svůj životopis a zkus to s námi! :)

Čemu se u nás budeš věnovat?

  • Vedení malého týmu operátorů od schvalování směn až po dovolenou

  • Koordinace s ostatními TL za účelem pokrytí provozu a směn

  • Poskytovat konzultace operátorům – náslechy, úpravy v zákaznické komunikaci

  • Proaktivně navrhovat změny metodických postupů

  • Zpracovávat pravidelné statistiky

  • Koordinace operátorů, rozdělovat úkoly a jejich následná kontrola

  • Motivovat a být zároveň součástí zákaznického týmu

  • Školit nováčky a průběžně doškolovat svůj tým

Co bude výsledkem Tvé práce?

  • Správně a efektivně vedení menšího týmu

  • Spokojený tým

  • Spokojenější zákazník

Co za zkušenosti/dovednosti se ti budou hodit?

  • Praktické zkušenosti s vedením menších týmů a lidí, včetně koučování a motivace

  • Silné komunikační schopnosti - vyjednávání a řešení konfliktů, argumentace, asertivita, ale zároveň i profesionální jednání, kultivovaný projev s empatii v komunikaci se zákazníkem, která bude také součástí tvé operativy

  • Středoškolské vzdělání ekonomicko-právního směru

  • Min. 2 - 3 roky zkušenosti z pozice zákaznického servisu a silné prozákaznické cítění

  • Zkušenosti s obsluhou software nebo CRM systémů pro zákaznická centra

  • Uživatelská znalost Microsoft Excel

  • Pečlivost, iniciativa a samostatnost

  • Podmínkou také bude úspěšné složení certifikace dle Zákona č. 257/2016 Sb. o spotřebitelském úvěru do konce zkušební lhůty

Co u Tebe taky oceníme?

  • Znalost a výbornou orientaci v e-commerce, logistice dopravců, bankovních zvyklostí a povědomí o spotřebitelském úvěrování

  • Právní aspekty, regulatorika, pravidla a mechanismy pro platební karty a platební styk (zákon č. 370/2017 Sb.)

Proč do toho jít s námi?

  • Čeká na tebe kvalitní a stabilní tým ochotný vždy pomoct, poradit nebo probrat, co je potřeba

  • Kanceláře máme v Holešovicích a vládne v nich tvůrčí a neformální atmosféra

  • Občerstvení na pracovišti zdarma

  • Pet-friendly office, pokud máš pet-friendly parťáka

  • Produkt je rostoucí, chceme být jedničkou na trhu a když se to povede, bude na co vzpomínat

  • Home office a flexibilní pracovní doba

  • Vyzkoušíš nejnovější technologie a pracovní přístupy

  • Odměny za doporučení kandidáta

Zní Ti pozice sympaticky? Pak neváhej a pošli mi své CV, brzy Tě budu kontaktovat.

Sdílej tuhle pozici

Informace o pozici

Adresa pracoviště
U Garáží 1611/1, 170 00 Praha-Holešovice, Česká republika
Oddělení
Care & Collections
Typ úvazku
Práce na plný úvazek
Smluvní vztah
Pracovní smlouva, práce na živnostenský list/IČO
Délka trvání
Na dobu neurčitou
Požadované vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazykové znalosti
Čeština (výborná)