Care & Collections

TeamLeader Customer Care & Collections

Praha, Radlice

Práce na plný úvazek

Baví tě online, e-commerce, ale i bankovní svět a jeho zvyklosti ti nejsou cizí? Chceš se s námi podílet na tvorbě unikátního projektu, který má za cíl vytvořit rychlé a jednoduché platby v e-commerce a stát se jedničkou ve světě BNPL (buy now, pay later)? Přidej se k nám a získej tak pro trh cenné znalosti a zkušenosti v oblasti poskytování platebních služeb.

Kdo jsme a jak to u nás funguje?

  • Jsme oddělení Call Centrum & Customer Services rozdělené do 3 menších týmů, které zajišťují všechny požadavky našich zákazníků.

  • Potkávat se tu budeš nejenom se svými svěřenci z týmu zákaznické podpory a vymáhání, ale i s kolegy ze schvalování & back office.

  • Hnacím motorem jsou pro nás především zákazníci, k srdci si bereme všechny tipy na vylepšení i konstruktivní kritiku a hledáme vždy to nejlepší řešení pro všechny.

  • Platí, že nápady, které realizujeme, mohou přijít od kohokoli z nás.

  • Máme rádi přátelskou atmosféru, na nic si nehrajeme a jsme k sobě fér.

TeamLeader Customer Care & Collections

  • Je pro tebe vedení dvou týmu s rozdílnou agendou výzvou?

  • Jsi rozený leader, a umíš pracovat s individuálními výkony členů týmu?

  • Motivace a drive obou týmů je to, co ti dodává energii?

  • Organizaci, monitoring a sledování provozu a aktivit specialistů zvládneš levou zadní?

  • Pracoval/a jsi v Daktele, a to nejen na zákaznických frontách, ale i z pozice admina, díky čemuž máš hlubší povědomí o tom, co a jak funguje?

  • Zákazník je pro tebe na prvním místě, ale jsi natolik empatický/á, abys prozákaznický pohled uměl/a aplikovat i na zákazníky, kteří jsou po splatnosti?

  • Čísla, reporty a statistiky jsou tvým nejlepším přítelem? A platí to samé i pro excel?

  • Jsi takový profík v komunikaci směrem ke klientům, že by se od tebe ostatní mohli učit? A nezalekneš se toho ani v angličtině?

Pak ti upřímně gratulujeme, protože už teď splňuješ přísné podmínky našeho managera Customer Services, tvé nadřízené Terezy :)

Dost bylo otázek, pojďme si říct, co by to obnášelo:

  • být pravou rukou naší Terky

  • stát se garantem exekutivy strategických cílů oddělení

  • vést a řídit 2 týmy s odlišnou náplní práce (customer care & collections)

  • mít k ruce 2 šikovné supervizory, kteří ti v plnění cílů budou nápomocní

Co se ti pro danou pozici bude hodit:

  • zkušenosti s vedením lidí z pozice TeamLeadera

  • péče o zákazníka nebo vymáhání je součástí tvé DNA

  • dřívější působení v bance nebo nebankovní společnosti je žádoucí

  • Certifikace dle Zákona č. 257/2016 Sb. o spotřebitelském úvěr pro tebe bude velkou výhodou

Co nabízíme my:

  • kanceláře v supermoderní budově v Radlicích, která má kromě tělocvičny třeba taky střešní terasy se street basketbalovým hřištěm

  • vysokou míru důvěry a autonomie – dostaneš prostor pro realizaci i své vize

  • možnosti dalšího vzdělávání

  • staneš se součástí týmu nadšených lidí, kteří táhnou za jeden provaz

  • firemní kulturu 21. století se vším, co k tomu patří - týden volna navíc, sick days, možnost homeoffice, občerstvení v kanceláři zdarma, firemní akce, stravenkový paušál, multisport karta, příspěvek na penzijní připojištění

Zní ti pozice sympaticky a máš se do ní chuť pustit? Pak už neváhej a pošli nám svůj životopis!

Proč do toho jít s námi?

Tým, který vždycky podpoří, poradí a pomůže

Rozmanitý tým plný energie (průměrný věk 33 let)

Cenné zkušenosti a osobnostní i kariérní růst

Spousta dobrot v kanceláři zdarma

Supermoderní kanceláře s vlastní kavárnou i tělocvičnou

Příspěvek na stravování a penzijko

Trvalý startupový duch v rostoucí fintech firmě

Ambiciózní cíle, kterých společně dosáhneme

Informace o pozici

Oddělení

Care & Collections

Smluvní vztah

Pracovní smlouva

Typ úvazku

Práce na plný úvazek

Délka trvání

Na dobu určitou

Požadované vzdělání

Středoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Čeština (výborná), Angličtina (pokročilá)

Sdílet pozici

Cesta výběrovým řízením

Dejte nám o sobě vědět

Dejte nám o sobě vědět

Odpovězte na některý z našich inzerátů nebo nám pošlete svůj životopis. Ozveme se vám co nevidět.
Zavoláme si a probereme možnosti

Zavoláme si a probereme možnosti

Během hovoru se seznámíme a projdeme si základní podmínky a potřeby obou stran. Pokud se shodneme, že nás to bude společně bavit, domluvíme se na dalších krocích.
Poprvé se potkáme

Poprvé se potkáme

Setkáme se online nebo rovnou v našich kancelářích. Přátelsky si popovídáme a vzájemně se lépe poznáme. Otevřeně a na rovinu probereme možnosti a očekávání.
Vzájemně se oťukáme

Vzájemně se oťukáme

Může jít o setkání s budoucím nadřízeným, společný oběd s týmem, vypracování case study nebo třeba speciální hru. Oťukávačku vybíráme tak, aby sedla na míru pozici i situaci.

Tvořte s námi budoucnost placení

Kontaktní informace

Doplňující informace

Přiložte váš životopis

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů a tím, že vás v budoucnu budeme kontaktovat.

Máte další otázky?

Chcete se dozvědět více o tom, jak Skip Pay funguje a jaké máme produkty? Přečtěte si nejčastější dotazy.

Časté dotazy