Ochrana při rozbití a krádeži

S ochranou už se nemusíte bát nepříjemností. Poškozený výrobek opravíme, neopravitelné nebo odcizené zaplatíme.

  • Pokryjeme nahodilé poškození
  • Když vás někdo okrade, zaplatíme to
  • Uhradíme opravu nebo poměrnou hodnotu zboží
Prodloužená záruka
Prodloužená záruka

Na co se ochrana vztahuje

Když se vším zacházíte zodpovědně, a přesto se vám to neočekávaně rozbije nebo dojde k odcizení.
Ochrana vám ale nepomůže v případě, že k poškození vedla zjevná neopatrnost. Třeba když skočíte do bazénu s mobilem v kapse nebo necháte v autě tablet a někdo vám jej vykrade.
Před čím vás delší záruka ochrání?

Příklady ze života

Uhradíme opravu
Zakopnete během telefonování a rozbije se vám mobil.
Uhradíme opravu
Uhradíme opravu
Kolega rozlije kávu a zničí vám tak notebook.
Zaplatíme poměrnou hodnotu zboží
Zaplatíte poměrnou hodnotu zboží
Do bytu se vloupá zloděj a ukradne vám televizi.
Zaplatíme poměrnou hodnotu zboží
Uhradíme opravu
Na ulici vás oloupí o mobil
Zaplatíme poměrnou hodnotu zboží

Ochranu získáte raz dva při nákupu

Snažili jsme se, aby přidání ochrany k nakoupenému zboží bylo snadné jak facka. Stačí na e-shopu zvolit variantu ochrany zboží a cena se vám automaticky přidá k objednávce.
Pojistit proti krádeži a rozbití
Pojistit proti krádeži a rozbití

Jak nahlásit škodu?

Online hlášení
Telefonní hlášení


Mějte při ruce

  1. Číslo pojištění - naleznete jej v emailu od MALL Pay, který vám přišel při sjednání pojištění
  2. Místo a datum vzniku škody
  3. Popis, jak ke škodě došlo a její rozsah
  4. Informace o výrobku
  5. Kontaktní údaje

Často kladené otázky

    Dokumenty ke čtení

    Všechny důležité informace najdete na stránce pojistné podmínky