O pár vrásek na čele méně s pojištěním proti rozbití a krádeži

Automatická ochrana nákupů s účtem Plus vás podrží, když bude potřeba.

Loupežníci ani nešťastná náhoda si na vás nepřijdou

Automaticky pojistíme
nákupy nad 1 500 Kč

Zaplatíte jen 500 Kč, i když
nás oprava bude stát tisíce

Pojištění platí kdekoliv.
Při práci i na dovolené

Jak to funguje?

1. Vyberte si účet Plus

Pojištění získáte s naším ověřeným účtem Plus. Ještě jej nemáte? Pořiďte si ho snadno a zdarma během pár minut zde.

2. Automaticky ochráníme každý nákup

Ať už s námi nakoupíte nad 1 500 Kč na e-shopu, nebo zaplatíte v obchodě mallpay kartou, pojištění je bez papírování vaše.

3. Dejte nám vědět, ať už se přihodí cokoliv

O zboží se postaráme ve více než 96 % nahlášených událostí. Více informací se dozvíte zde.

Kdy vás ochráníme

Platíme vždycky, když se vám něco rozbije při pádu, vniknutí kapaliny, cizích předmětů nebo mechanickým poškozením. Nechceme na to myslet, ale stát se to může. Proto platíme i v případě, že vás okradou.

Kdy vás neochráníme

Říkáme to na rovinu, protože máme rádi férové jednání. Neplatíme, když je zboží poškozeno úmyslně. Nebo když nám něco zamlčíte, uvedete nepravdu či dojde ke krádeži věci, kterou nemáte zrovna u sebe.

Více o výlukách z pojištění najdete v pojistných podmínkách.
pojistných podmínkách.

Příklady ze života

Z ruky vám vyklouzne mobil a rozbije se

Zaplatíme opravu

Do bytu se vloupá zloděj a ukradne vám televizi

Proplatíme hodnotu zboží

Kolega rozlije kávu a zničí vám tak notebook

Zaplatíme opravu

Na ulici vás oloupí
o mobil

Proplatíme hodnotu zboží

Jak snadno nahlásíte škodu?

1. Pošlete zboží do servisu

A dejte nám poté do 15 dní od události vědět. Mějte při ruce občanský průkaz, doklad o zaplacení nákupu a také potvrzení ze servisu, kam jste poškozené zboží zaslali.

2. Řekněte nám, co se stalo

Společně sepíšeme, jak ke škodě došlo a jak moc je zboží poškozené. Budeme potřebovat znát také místo a datum vzniku škody, informace o výrobku a vaše kontaktní údaje.

3. Kam a kdy volat nebo psát?

Na lince +420 466 100 777 jsou pro vás specialisté připraveni každý všední den od 8 do 18 hodin. Nechcete volat? Nahlaste událost zde.

Chcete o prodloužené záruce vědět více?

Mrkněte na pojistné podmínky.
Napsali jsme je tak, abyste jim rozuměli, i když třeba nejste právníci.

Ve spolupráci s ČSOB Pojišťovnou