S prodlouženou zárukou vás už žádná závada nevykolejí

Ke každému nákupu s mallpay od nás automaticky máte záruku prodlouženou na 3 roky zdarma.

Proč se šikne mít automaticky prodlouženou záruku

Uznáme více než 96 %
nahlášených případů

Zboží opravíme, nebo za něj vrátíme peníze

Zaplatíme škodu v plné výši, i když je zboží opotřebené

Ať to stojí, co to stojí, vy zaplatíte jen 500 Kč

Jak to funguje?

1. Vyberte si účet Plus

Prodlouženou záruku získáte s naším ověřeným účtem Plus. Ještě jej nemáte? Pořiďte si ho snadno a zdarma během pár minut zde.

2. Automaticky ochráníme každý nákup

Ať už s námi nakoupíte nad 1 500 Kč na e-shopu, nebo zaplatíte v obchodě mallpay kartou, prodloužená záruka je bez papírování vaše.

3. Dejte nám vědět, ať už se přihodí cokoliv

O zboží se postaráme ve více než 96 % nahlášených událostí. Více informací se dozvíte zde.

Něco se rozbije, my platíme

Opravíme nebo vrátíme peníze za všechny bežné poruchy jako při standardní dvouleté záruce.

Za co všechno platíme

Vždycky a bez řečí za rozbité velké a malé domácí spotřebiče, PC, notebooky, tablety, mobilní telefony, kola, fotoaparáty, zahradní náčiní a mnoho dalších.

Jen pár výjimek, kdy neplatíme

Případů, kdy vám pojišťovna odmítne platit, bývají desítky. U nás jsme je zkrouhli na minimum. Neochráníme vaše oblečení, šperky, pneumatiky nebo třeba klasickou koloběžku.

Co v našem pojištění nenajdete

Živelné pohromy neovlivní nikdo a škrábance, praskliny nebo problémy s baterkou či softwarem přece často ani není potřeba řešit.

Za co byste normálně utratili tisíce, s námi dáte jen 500 Kč

Pračka se rozbila těsně po záruce

Zaplatíme opravu

Televize z ničeho
nic přestala fungovat

Vrátíme peníze

Mobil se přehřívá
a restartuje

Zaplatíme opravu

Počítač ztratil svůj výkon
a nic nepomáhá

Vrátíme peníze

Jak snadno nahlásíte škodu?

1. Pošlete zboží do servisu

A dejte nám poté do 15 dní od události vědět. Mějte při ruce občanský průkaz, doklad o zaplacení nákupu a také potvrzení ze servisu, kam jste poškozené zboží zaslali.

2. Řekněte nám, co se stalo

Společně sepíšeme, jak ke škodě došlo a jak moc je zboží poškozené. Budeme potřebovat znát také místo a datum vzniku škody, informace o výrobku a vaše kontaktní údaje.

3. Kam a kdy volat nebo psát?

Na lince +420 466 100 777 jsou pro vás specialisté připraveni každý všední den od 8 do 18 hodin. Nechcete volat? Nahlaste událost zde.

Chcete o prodloužené záruce vědět více?

Mrkněte na pojistné podmínky.
Napsali jsme je tak, abyste jim rozuměli, i když třeba nejste právníci.

Ve spolupráci s ČSOB Pojišťovnou