Ochrana proti rozbití a krádeži

Nepříjemným náhodám se nevyhnete,
ale s ochranou je vyřešíte raz dva.

Proč si ochránit zboží nad rámec zákonné záruky?

Poškozené opravíme,
neopravitelné zaplatíme

Jistota, která vás vyjde jen na pár
korun za den

Platí kdekoliv na světě i během
vaší dovolené

Případnou škodu můžete
nahlásit z pohodlí domova

Jak to funguje?

1. Vyberte si zboží, které chcete ochránit

Navštivte e-shop s MALL Pay pojištěním a vyberte zboží.

2. Zvolte vhodnou variantu

Na detailu produktu nebo v košíku zaklikněte ideální ochranu podle svého gusta.

3. Zaplaťte objednávku

Dostanete e-mail se všemi potřebnými informacemi.
Ten si pečlivě uschovejte pro případ uplatnění pojištění.

Na co se ochrana vztahuje

Vaše produkty ochráníme před rozbitím, které bylo způsobeno pádem, vniknutím kapaliny, cizích předmětů a před mechanickým poškozením. Dále se ochrana vztahuje na ztrátu v důsledku loupeže nebo krádeže vloupáním.

Které zboží vám pojistíme

Velké a malé domácí spotřebiče, PC, notebooky, tablety a mobilní telefony, fotoaparáty, televize a mnoho dalších.

Před čím vás bohužel neochráníme?

Ochrana nekryje úmyslné poškození zboží vámi nebo jakoukoli třetí osobou. Také nesmíte nic zamlčet a uvádět nepravdy.
V autě si prosím nic cenného nenechávejte, to ochránit nemůžeme,
stejně jako když dojde ke krádeži věci, kterou nemáte u sebe či na sobě.
Další méně časté výluky najdete v
pojistných podmínkách.

Příklady ze života

Zakopnete během telefonování a rozbije se vám mobil

Uhradíme opravu

Do bytu se vloupá zloděj a ukradne vám televizi

Zaplatíme poměrnou
část hodnoty zboží

Na ulici vás
oloupí o mobil

Zaplatíme poměrnou
část hodnoty zboží

Kolega rozlije kávu a zničí vám tak notebook

Uhradíme opravu

Jak snadno nahlásíte škodu?

1. Připravte si číslo pojištění

Najdete jej v e-mailu od MALL Pay, který vám přišel při nákupu zboží.
Pokud e-mail nemůžete najít, napište nám na
info@mallpay.cz.

2. Dále mějte při ruce následující údaje

K nahlášení události bude potřeba popsat, jak ke škodě došlo a jak moc je zboží poškozené. Poprosíme vás také o místo a datum vzniku škody, informace o výrobku a vaše kontaktní údaje.

3. Kontaktujte nás ve dne v noci

Na lince +420 283 025 952 jsou pro vás specialisté připraveni 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Nechcete volat? Nahlaste událost online na www.registraceudalosti.cz.

Chcete o ochraně zboží vědět více?

Přečtěte si prosím pojistné podmínky.
Zabere vám to pár minut a budete vědět úúúplně všechno.

Zpět na Ochranu nákupu

Ve spolupráci s ČSOB Pojišťovnou