Ochrana proti
rozbití a krádeži

Nepříjemným náhodám se nevyhnete,
ale s ochranou je vyřešíte raz dva.

Proč si ochránit zboží nad rámec zákonné záruky?

Poškozené opravíme,
neopravitelné zaplatíme

Jistota, která vás vyjde jen na pár
korun za den

Platí kdekoliv na světě i během
vaší dovolené

Případnou škodu můžete
nahlásit z pohodlí domova

Jak to funguje?

1. Vyberte si zboží, které chcete ochránit

Navštivte e-shop s mallpay pojištěním a vyberte zboží.

2. Zvolte vhodnou variantu

Na detailu produktu nebo v košíku zaklikněte ideální ochranu podle svého gusta.

3. Zaplaťte objednávku

Dostanete e-mail se všemi potřebnými informacemi.
Ten si pečlivě uschovejte pro případ uplatnění pojištění.

Na co se ochrana vztahuje

Vaše produkty ochráníme před rozbitím, které bylo způsobeno pádem, vniknutím kapaliny, cizích předmětů a před mechanickým poškozením. Dále se ochrana vztahuje na ztrátu v důsledku loupeže nebo krádeže vloupáním.

Které zboží vám pojistíme

Velké a malé domácí spotřebiče, PC, notebooky, tablety a mobilní telefony, fotoaparáty, televize a mnoho dalších.

Před čím vás bohužel neochráníme?

Ochrana nekryje úmyslné poškození zboží vámi nebo jakoukoli třetí osobou. Také nesmíte nic zamlčet a uvádět nepravdy.
V autě si prosím nic cenného nenechávejte, to ochránit nemůžeme,
stejně jako když dojde ke krádeži věci, kterou nemáte u sebe či na sobě.
Další méně časté výluky najdete v
pojistných podmínkách.

Příklady ze života

Zakopnete během telefonování a rozbije se vám mobil

Uhradíme opravu

Do bytu se vloupá zloděj a ukradne vám televizi

Zaplatíme poměrnou
část hodnoty zboží

Na ulici vás
oloupí o mobil

Zaplatíme poměrnou
část hodnoty zboží

Kolega rozlije kávu a zničí vám tak notebook

Uhradíme opravu

Jak snadno nahlásíte škodu?

1. Pošlete zboží do servisu

A dejte nám poté do 15 dní od události vědět. Mějte při ruce občanský průkaz, doklad o zaplacení nákupu a také potvrzení ze servisu, kam jste poškozené zboží zaslali.

2. Řekněte nám, co se stalo

Společně sepíšeme, jak ke škodě došlo a jak moc je zboží poškozené. Budeme potřebovat znát také místo a datum vzniku škody, informace o výrobku a vaše kontaktní údaje.

3. Kam a kdy volat nebo psát?

Na lince +420 466 100 777 jsou pro vás specialisté připraveni každý všední den od 8 do 18 hodin. Nechcete volat? Nahlaste událost zde.

Chcete o prodloužené záruce vědět více?

Mrkněte na pojistné podmínky.
Napsali jsme je tak, abyste jim rozuměli, i když třeba nejste právníci.

Ve spolupráci s ČSOB Pojišťovnou