Nepříjemným náhodám se nevyhnete,
ale s ochranou je vyřešíte raz dva.
Navštivte e-shop s MALL Pay pojištěním a vyberte zboží.
Na detailu produktu nebo v košíku zaklikněte ideální ochranu podle svého gusta.
Dostanete e-mail se všemi potřebnými informacemi.
Ten si pečlivě uschovejte pro případ uplatnění pojištění.
Vaše produkty ochráníme před rozbitím, které bylo způsobeno pádem, vniknutím kapaliny, cizích předmětů a před mechanickým poškozením. Dále se ochrana vztahuje na ztrátu v důsledku loupeže nebo krádeže vloupáním.
Velké a malé domácí spotřebiče, PC, notebooky, tablety a mobilní telefony, fotoaparáty, televize a mnoho dalších.
Ochrana nekryje úmyslné poškození zboží vámi nebo jakoukoli třetí osobou. Také nesmíte nic zamlčet a uvádět nepravdy.
V autě si prosím nic cenného nenechávejte, to ochránit nemůžeme,
stejně jako když dojde ke krádeži věci, kterou nemáte u sebe či na sobě.
Další méně časté výluky najdete v pojistných podmínkách.
Uhradíme opravu
Zaplatíme poměrnou
část hodnoty zboží
Zaplatíme poměrnou
část hodnoty zboží
Uhradíme opravu
Najdete jej v e-mailu od MALL Pay, který vám přišel při nákupu zboží.
Pokud e-mail nemůžete najít, napište nám na info@mallpay.cz.
K nahlášení události bude potřeba popsat, jak ke škodě došlo a jak moc je zboží poškozené. Poprosíme vás také o místo a datum vzniku škody, informace o výrobku a vaše kontaktní údaje.
Na lince +420 283 025 952 jsou pro vás specialisté připraveni 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Nechcete volat? Nahlaste událost online na www.registraceudalosti.cz.
Přečtěte si prosím pojistné podmínky.
Zabere vám to pár minut a budete vědět úúúplně všechno.