Pro novináře

Rádi odpovíme na všechny vaše dotazy
"Nejčastější obavou při online nákupech je strach, že mi to nesedne a přijdu o peníze kvůli platbě předem. Proto stále více lidem umožňujeme zaplatit až po rozbalení a prohlédnutí zboží."
říká Adam Kolesa, CEO MALL Pay

Kontakt pro média

Tento kontakt je určen pouze pro novináře. Zákazníkům rádi pomůžeme zde.

František Brož

Tiskový mluvčí MALL Pay

Tiskové zprávy

8. dubna 2020

U nových zákazníků online služeb je odložená platba stále častěji hlavní volbou, pomáhá s prvními nákupy, zásobováním i při objednávání jídla

Koronavirová krize přepisuje běžné uživatelské návyky v e-commerce a přináší všem online podnikatelům nové výzvy. Jednou z nich je zajištění bezpečné možnosti placení v případech, kdy není možné přijímat hotovost, ale zákazníci zároveň nechtějí nebo nemohou platit v předstihu kartou. To vyžadují především ti, kteří na internetu nenakupují příliš často, zároveň jich je nyní kvůli koronaviru v online prostoru rekordní množství. I z toho důvodu roste role odložené platby. Podle fintechu MALL Pay, který ji e-shopům a online službám zajišťuje, narostlo jen v posledních týdnech využívání odložené platby u nových uživatelů e-shopů na dvojnásobek.
Přečíst celé
31. března 2020

Česká e-commerce před největší příležitostí za 20 let, promění ji jen někteří

Do roku 2003 většina e-commerce odborníků věřila, že čínský e-commerce trh bude brzy patřit hráčům s americkým kapitálem. eBay zde podporoval EachNet, zkušenosti lokálních firem s B2C e-commerce byly mizivé. Jenže pak se „něco stalo“. A pár měsíců poté se dominantním hráčem čínské e-commerce trhu stala Alibaba, původně B2B obchodní společnost, následovaná do té doby málo známou společností JD.com, která ještě nedávno prodávala cédéčka a vypalovačky. To něco byla epidemická krize způsobená první vlnou SARS. Onemocnělo jí 5000 lidí a po sobě zanechala 350 mrtvých.
Přečíst celé
16. března 2020

Rozvozy a online služby hledají cesty, jak platit bezkontaktně, MALL Pay pomáhá s expresní implementací odložené platby

Zásilku položit přede dveře, se zákazníkem se bavit s několikametrovým odstupem anebo dokonce po telefonu. A hlavně nepřijímat hotovost ani platby kartou přes terminál. Stále více rozvozů a online služeb, na které spoléhají tisícovky uzavřených restaurací a jídelen, řeší, jakým způsobem kvůli zpřísněným podmínkám rozvozu nahradit kontaktní způsoby plateb. Tedy takové, u kterých je potřeba, aby se věc z bytu zákazníka dostala do kontaktu s kurýrem nebo jeho zařízením. Pokud zákazníci nezaplatili dopředu, často vzniká dilema – buď musí zákazník zboží následně doplatit převodem z účtu nebo nedojde k jeho předání. E-shopům a online službám se tak komplikuje již složitá situace a stále častěji hledají řešení. Čekat na peníze od totiž může znamenat problém pro cash-flow – stejně jako neprodávat.
Přečíst celé

Loga a fotografie ke stažení

Potřebujete do článku naše logo, grafiku nebo fotku? Pak jste tu správně.

Loga

Loga v různých formátech
Stáhnout loga

Fotografie

Fotografie lidí z MALL Pay
Stáhnout fotky

Infografika

Čísla, data, zajímavosti
Stáhnout infografiku

Mnoho zajímavého najdete i tady