Informace pro novináře a média

Nakoukněte nám pod pokličku.
Rádi zodpovíme všechny vaše otázky.
Informace pro novináře a média
Richard Kotrlík

„Nejčastější obavou při online nákupech je strach, že mi to nesedne a přijdu o peníze kvůli platbě předem. Proto stále více lidem umožňujeme zaplatit až po rozbalení a prohlédnutí zboží.”

Richard Kotrlík
CEO Skip Pay

Kontakt pro média

Tento kontakt je určen pouze pro novináře. Zákazníkům rádi pomůžeme zde.

František Brož
František BrožTiskový mluvčí Skip Pay
Stáhnout fotku

Tiskové zprávy

Nejspokojenější klient mezi platebními metodami. Skip Pay propojil své procesy se zákaznickou zkušeností, řídí se jí i právníci

Nejspokojenější klienti napříč bankovními produkty, kteří Skip Pay využívají pro veškeré pravidelné placení v Česku i v zahraničí. A spokojené e-shopy, které benefitují z toho, že prostřednictvím Skip Pay proběhne platba vždy hladce a ke spokojenosti jejich zákazníků. A hlavně – získávají díky tomu vysoké hodnocení. To všechno má přinést nová strategie Skip Pay, která podřizuje většinu interních procesů zákaznické spokojenosti. Tu začíná měřit kontinuálně ve velkém množství na více než desítce klíčových míst.

01.06.2023
Léto v e-commerce podle Skip Pay: Zákazníci jsou přesycení slevami, e-shopy hledají cesty, jak si je udržet

Česká e-commerce se zotavuje z historicky prvního propadu, stále však ještě nemá vyhráno – potvrzuje to další jarní meziroční pokles obratu e-commerce o 13 %. Řada e-shopů tak začíná bojovat s poklesem osvědčenými způsoby v podobě slevových akcí. Jenže jak ukazuje průzkum fintechu Skip Pay, Češi začínají být vůči slevám rezistentní a pro lepší cenu nemají problém jít na marketplace nebo dokonce do zahraničí. O jejich pozornost i loajalitu je třeba bojovat jinak.

23.05.2023
Plastová karta nebo virtuální? Čechům stále častěji stačí jen ta v mobilu, zvlášť když je zdarma

Ještě před dekádou bychom si nedovedli představit život bez plastové platební karty v peněžence. Jenže časy se mění, a přestože celosvětově počet vydaných karet nadále roste, jejich využívanost nikoli. Díky svým virtuálním protějškům, které je možné jednoduše nahrát do telefonu nebo chytrých hodinek, tak v peněžence plní spíše formální funkci. Vyplývá to z výzkumu platební služby Skip Pay, který realizovala na více než 1800 respondentech z řad svých klientů.

20.04.2023
Další tiskové zprávy

Loga a fotografie ke stažení

Potřebujete do článku naše logo, grafiku nebo fotku? Pak jste tu správně.

Máte další otázky?

Chcete se dozvědět více o tom, jak Skip Pay funguje a jaké máme produkty? Přečtěte si nejčastější dotazy, nebo nám rovnou zavolejte. Rádi vám to povíme.

Časté dotazy