• Účty
  • Kde nakupovat
  • Pro e-shopy
  • Kontakty

MALL Pay mění logo, nové odkazuje na bezkontaktní placení

27. července 2021

Nové služby, nové produkty, noví uživatelé. A také nové logo, které všechny tyto změny předznamenává. Fintech MALL Pay mění svou vizuální identitu. Stylizovanou platební kartu v ní nahrazuje NFC symbol pro bezkontaktní placení, odklon od společné identity MALL Group podtrhuje otevřenost vůči celé české e-commerce scéně.

 

Nová značka přichází po třech letech od startu MALL Pay a symbolicky podtrhává změny, kterými služba prochází – představení chytrých kreditek, možnost generování virtuálních karet, rozšíření partnerských e-shopů na více než 7 000 nebo vstup na trh s chytrým pojištěním v e-shopech. A hlavně více než 70 tisíc klientů, kteří s MALL Pay pravidelně platí online i v kamenných obchodech.

 

I proto MALL Pay v logu opouští někdejší siluetu platební karty a spojuje se s jiným symbolem – značkou pro NFC platby. Ten zákazníkům naznačuje, že MALL Pay chce být hlavním inovátorem ve světě financí. A to jak v online, tak offline světě.

 

“MALL Pay se za poslední roky neskutečně posunul. Už nejsme fintech s jediným produktem, naopak. Podařilo se nám vybudovat a rozvíjet úžasný ekosystém vzájemně se doplňujících platebních služeb,” zmiňuje Adam Kolesa, šéf MALL Pay. “Chceme jasně deklarovat, že jsme digitálním inovátorem ve světě financí. I s novým logem chceme zákazníkům přinášet ta nejchytřejší řešení.”

 

Nová vizuální identita je pro MALL Pay také jedním z kroků k větší samostatnosti. Zatímco v minulosti se značka graficky hlásila ke skupině MALL Group (ta je jejím polovičním vlastníkem a provozuje mimo jiné e-shop MALL.cz), nové logo se vydává vlastní cestou a představuje zcela samostatnou vizuální identitu.


“Chceme jasně ukázat, že MALL Pay tu je pro celý trh. E-shopy, které chtějí zlepšovat své služby pro zákazníky. Klienty, kteří s námi přeskočí zdržení spojené s placením úplně kdekoli,”
vysvětluje Kolesa. “Neznamená to, že bychom se k MALL Group přestali hlásit. Jen chceme ukázat větší otevřenost. Vyrostli jsme a dává smysl se více osamostatnit – i ve vizuální komunikaci.”

 

Za redesignem stojí česko-dánské designové studio Blackfish, se kterým MALL Pay spolupracuje na úpravách vizuální komunikace od loňského roku. Změna loga bude probíhat postupně – po digitálních kanálech dojde k jeho aktualizaci v aplikaci a velice brzy by se mělo objevit i na nových kartách.

O mallpay
mallpay je fintech, vlastněný bankou ČSOB. Jeho misí je vytvořit komplexní ekosystém služeb spojených s internetovými platbami. Je jedním z předních poskytovatelů takzvaných BNPL plateb (buy now - pay later), které jsou podle studie Global Payment Report nejrychleji rostoucí platební metodou v regionu. V současnosti je s mallpay možné nakupovat takřka na 9000 českých e-shopů nebo online službách, jako jsou MALL.CZ, Vivantis, CZC.cz, Slevomat, Qerko, Ticketportal.cz, LeoExpress.cz, Patro.cz a další.

Ke stažení