MALL Pay umožní v listopadu přeskočit platbu za nákupy až do 20. ledna

05.11.2020

Zhruba pětina lidí nakupujících online očekává, že jim e-shop umožní zaplatit za dárky až v lednu. Platební služba MALL Pay proto pro své zákazníky a partnery nově přichází s možností přeskočit platbu za vánoční nákupy až do 20. ledna příštího roku. Zákazníci tak dostanou o měsíc delší splatnost než obvykle, malé a střední e-shopy zase další z benefitů, kterým jim pomůže vyrovnat se velkým hráčům. MALL Pay je zároveň připraven aktivovat u nich svou platební metodu do 24 hodin

Zhruba pětina lidí nakupujících online očekává, že jim e-shop umožní zaplatit za dárky až v lednu. Platební služba MALL Pay proto pro své zákazníky a partnery nově přichází s možností přeskočit platbu za vánoční nákupy až do 20. ledna příštího roku. Zákazníci tak dostanou o měsíc delší splatnost než obvykle, malé a střední e-shopy zase další z benefitů, kterým jim pomůže vyrovnat se velkým hráčům. MALL Pay je zároveň připraven aktivovat u nich svou platební metodu do 24 hodin

<a href="https://mallpay.cz/zaplatim-po-vanocich">Možnost posunout platbu až na 20. leden</a> – tedy v maximálním případě až o 80 dní – získají všichni uživatelé skipovacích účtů s ověřením, tedy Start, Plus nebo Komplet. Prodloužení splatnosti je zdarma a vztahuje se na všechny nákupy, ať už pomocí skipovacího tlačítka pro odložení platby nebo prostřednictvím skipovací platební karty. Vůbec poprvé tak budou moci tuto možnost čerpat klienti MALL Pay i při nákupech v kamenných obchodech.

&nbsp;

Odložení nemusí sloužit pouze k posunutí splatnosti. Uživatelé mohou díky MALL Pay lépe sledovat průběžnou útratu za dárky, nemusí se trápit výběrem platebních metod při nákupech na různých e-shopech nebo čekáním na peníze u vráceného či nedoručeného zboží. Celý vánoční účet mohou navíc po svátcích vyrovnat naráz jimi zvolenou platební metodou. Pro odložení platby až do 20. ledna stačí odložit běžným způsobem listopadové vyúčtování v zákaznické zóně MALL Pay. Pokud by klient chtěl posunout platbu ještě o další měsíc – tedy do 20. února – může tak učinit za poplatek tří korun za každou odloženou stokorunu.

&nbsp;

<strong>CEO MALL Pay Adam Kolesa</strong> předpokládá, že posunutí splatnosti na leden využije asi pětkrát více zákazníků než loni.

<em>„Už loni byl o splatnost dárků po Vánocích velký zájem, možnost využila skoro třetina ze všech uživatelů MALL Pay. Kromě pohodlí je láká především větší kontrola rodinného rozpočtu při vánočních nákupech a možnost platit za dárky až ve chvíli, kdy je jasné, že se s jejich výběrem u příbuzných a přátel trefili,“ </em>vysvětluje <strong>Kolesa</strong>.

&nbsp;

Na spot ke kampani je možné se podívat tady: <a href="https://www.youtube.com/watch?v=U63__MgQD8o">https://www.youtube.com/watch?v=U63__MgQD8o</a>

&nbsp;

Z průzkumu MALL Pay vyplynulo, že možnost platit za dárky až ve chvíli, kdy si je obdarovaný ponechá, považují za důležité při výběru e-shopu asi tři čtvrtiny zákazníků. Skoro pětina zákazníků navíc platbu za dárky až po Vánocích považuje za samozřejmost. I proto se z této možnosti stal důležitý benefit u velkých e-shopů, které ji ve vánočních kampaních používají jako jedno z hlavních zákaznických lákadel. MALL Pay je nově schopen stejnou výhodu přinést i malým a středním provozovatelům, kteří by ji vlastními možnostmi neměli šanci zajistit.

&nbsp;

<em>„Snažíme se, aby i malé a střední e-shopy měly stejné šance a možnosti nabídnout zákaznické benefity jako velcí hráči s nesrovnatelnými rozpočty na inovaci i marketing. Chceme zkrátka, aby se i díky nám v očích zákazníka při nakupování setřel rozdíl mezi velkým a malým e-shopem,“ </em>zmiňuje <strong>Kolesa</strong>. <em>„Pokud pětina lidí bere za samozřejmost odložení platby za dárky až na leden, klesá šance, že nakoupí tam, kde tuto možnost nedostanou. A to chceme změnit.“</em>

&nbsp;

Podle Kolesy o letošních Vánocích využije odloženou platbu asi čtyřikrát více zákazníků než loni. O nejrychleji odloženou platební metodu se ostatně nejedná pouze v Česku, ale i v celé Evropě. MALL Pay je stále připraven onboardovat nové e-shopy už do 24 hodin od zaslání žádosti s možností digitálního podpisu smluv. Veškeré jeho benefity mohou přes moduly využívat e-shopy na naprosté většině majoritních e-shopových platforem v čele se Shoptetem nebo WooCommerce.

O Skip Pay

Skip Pay je fintech, vlastněný rovným dílem MALL Group a bankou ČSOB. Jeho misí je vytvořit komplexní ekosystém služeb spojených s internetovými platbami. Je jedním z předních poskytovatelů takzvaných BNPL plateb (buy now - pay later), které jsou podle studie Global Payment Report nejrychleji rostoucí platební metodou v regionu. V současnosti je se Skip Pay možné nakupovat takřka na stovce českých e-shopů nebo online služeb, jako je MALL.cz, Vivantis, CZC.cz, Bezrealitky.cz, LeoExpress.cz nebo Patro.cz

Máte další otázky?

Chcete se dozvědět více o tom, jak Skip Pay funguje a jaké máme produkty? Přečtěte si nejčastější dotazy, nebo nám rovnou zavolejte. Rádi vám to povíme.

Časté dotazy