MALL Pay za sebou má rekordní rok, vydal tisícovku skipovacích karet, zprostředkoval 130 tisíc plateb a dvojnásobně vyrostl

18.01.2021

Fintech MALL Pay má za sebou rekordní rok. I díky zisku licence na poskytování platebních služeb a úspěšnému uvedení nových produktů včetně platební karty se mu podařilo zprostředkovat platby v řádu stovek milionů korun a meziročně vyrůst na zhruba dvojnásobek. Počet pravidelně nakupujících zákazníků poprvé přesáhl hranici 60 tisíc a počet B2B partnerů z řad e-shopů a online služeb se přiblížil 160. Tempo růstu si chce MALL Pay v příštím roce i díky celé řadě chystaných novinek uchovat.

<strong>Fintech MALL Pay má za sebou rekordní rok. I díky zisku licence na poskytování platebních služeb a úspěšnému uvedení nových produktů včetně platební karty se mu podařilo zprostředkovat platby v řádu stovek milionů korun a meziročně vyrůst na zhruba dvojnásobek. Počet pravidelně nakupujících zákazníků poprvé přesáhl hranici 60 tisíc a počet B2B partnerů z řad e-shopů a online služeb se přiblížil 160. Tempo růstu si chce MALL Pay v příštím roce i díky celé řadě chystaných novinek uchovat.</strong>

Celkem MALL Pay zprostředkoval asi 130 tisíc plateb, tedy o 100% více než loni. Řádově se jejich hodnota pohybovala ve stovkách milionů korun. Počet všech uživatelů se přiblížil 250 tisícům, těch pravidelně aktivních je více než 60 tisíc. Průměrná výše nákupu s MALL Pay se pohybovala kolem 1200 korun, přičemž i letos byly nejaktivnějšími uživatelkami matky s malými dětmi. Oproti loňskému roku výrazně stoupl počet nákupů zboží denní potřeby včetně potravin nebo využívání odložené platby u online služeb.

Za nárůstem transakcí stojí především raketový start nových skipovacích účtů, které MALL Pay představil v říjnu. Účty s vlastní skipovací platební kartou – tedy Plus a Komplet – aktivovala více než tisícovka nových klientů. I díky tomu, že s kartami je možné platit jak online, tak v kamenných obchodech, uskuteční uživatel s kartou průměrně pětkrát více transakcí než s pomocí běžného skipovací tlačítka.

<em>„Zájem o skipovací karty se zatím blíží našim optimistickým odhadům. Karty jsme v průběhu posledních měsíců distribuovali v podstatě do celé republiky a naprostá většina z nich začala být okamžitě využívána. Zajímavé je také zjištění, že v kategorii účtů s ověřením volí celá polovina uživatelů MALL Pay právě variantu s kartou,“</em> uvádí <strong>Adam Kolesa, CEO MALL Pay</strong>.

Dařilo se také spolupráci s partnery, tedy e-shopy, kde je MALL Pay integrován přímo do platební brány a lze jej využít i bez skipovací karty. Těch má MALL Pay <a href="https://mallpay.cz/kde-nakupovat">momentálně zhruba 160</a> – tedy pětkrát více než před rokem. Kromě kompletní implementace do všech e-shopů skupiny MALL Group, jako je MALL.cz, Košík.cz, CZC.cz nebo Vivantis.cz, je možné pomocí skipovacího tlačítka nově platit také u dalších zvučných jmen, jako je například rozvozová služba Ugo.cz, e-trafika iKiosek.cz, e-shop eKolo.cz nebo Žufánkovic palírna Lepsinalada.cz. Souhrnný obrat všech partnerů, se kterými MALL Pay spolupracuje, se blíží 20 miliardám korun.

MALL Pay v roce plánuje celou řadu novinek a vylepšení. Ještě více by se měl zjednodušit onboarding při zřizování účtů, k fyzickým kartám přibudou i virtuální a zároveň se výrazně rozšíří nabídka letošním doplňkových služeb pro klienty. Představí i nové produkty - například investice propojené se skipovací kartou. Počet partnerských e-shopů by měl podle plánu přesáhnout tři stovky, u desítek partnerů je MALL Pay připraven zdarma aktivovat pojištění produktů nebo prodlouženou záruku, <a href="https://mallpay.cz/pro-eshop/pojisteni/">které představil na konci loňského roku</a>. To vše by mělo projektu udržet aktuální tempo růstu.

<em>„Už nyní máme line-up velmi silných e-commerce partnerů, kteří budou naši platební službu aktivovat ještě v prvním kvartálu. I to je jeden z důkazů, že jsme v loňském roce nejen obstáli, ale dokázali pro naši myšlenku strhnout celou řadu významných hráčů a zapojit je do celého nabízeného ekosystému. Naším cílem je být i nadále tou nejrelevantnější platební metodou, která reaguje na všechny výzvy dneška, a přinášet maximum jak pro naše partnery, tak jejich zákazníky,“ </em>vysvětluje <strong>Kolesa. </strong><em>„I proto se letos budeme soustředit nejen na růst, ale také první zásadnější validaci naší produktové nabídky.“

</em>

O Skip Pay

Skip Pay je fintech, vlastněný rovným dílem MALL Group a bankou ČSOB. Jeho misí je vytvořit komplexní ekosystém služeb spojených s internetovými platbami. Je jedním z předních poskytovatelů takzvaných BNPL plateb (buy now - pay later), které jsou podle studie Global Payment Report nejrychleji rostoucí platební metodou v regionu. V současnosti je se Skip Pay možné nakupovat takřka na stovce českých e-shopů nebo online služeb, jako je MALL.cz, Vivantis, CZC.cz, Bezrealitky.cz, LeoExpress.cz nebo Patro.cz

Máte další otázky?

Chcete se dozvědět více o tom, jak Skip Pay funguje a jaké máme produkty? Přečtěte si nejčastější dotazy, nebo nám rovnou zavolejte. Rádi vám to povíme.

Časté dotazy